Мій сайт
Субота, 28.06.2025, 02:15
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [16]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Стан викладання інформатики у 2 та 3 класах

Наказ

по Великоп’ятигірській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

            від ___   листопада                                                      №

Про стан викладання інформатики у 2 та 3 класах

  Згідно з річним планом  школи  у жовтні – листопаді  вивчався стан викладання  інформатики у 2 і 3 класах. Метою  курсу  інформатики є формування  теоретичної бази учнів та практичних  навичок використання  засобів сучасних  інформаційних технологій у повсякденній  і практичній діяльності  учнів.

Основним завданням  курсу є формування  у молодших школярів початкових уявлень  про базові поняття  інформатики, зокрема повідомлення, інформація про дані, інформаційні процеси, комп’ютер та інші пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями і даними, сфери їх застосування у житті сучасної людини в інформаційному суспільстві.

Інформатики учнів навчають  на базі  кабінету, який відповідає санітарним нормам, під’єднаний до мережі Інтернет.

Предмет викладають вчитель  ( 2 клас) – освіта вища, спеціаліст  вищої категорії, стаж педагогічної роботи 28 років та вчитель ( 3 клас) – освіта вища, спеціаліст першої категорії, стаж педагогічної роботи  12 років.

Результати  вивчення, відвідування уроків свідчать про те, що вчитель початкових класів _______. має високу науково-теоретичну підготовку, володіє методикою викладання предмета, забезпечує засвоєння учнями основних понять, передбачених програмою з формування практичних умінь та навичок, приділяє увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов’язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси.Вона активно використовує різноманітні форми й методи  активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці: робота з алгоритмічно-інструктивними картками, тестами, ребусами, кросвордами.

Учні другого класу  розуміють призначення  комп’ютера , наводять приклади використання сучасних комп’ютерів у різних сферах діяльності  людини , знають правила поведінки і безпеки життя  у процесі роботи з комп’ютером.

На момент перевірки учні навчилися вмикати комп’ютер, коректно завершувати роботу з ним, добре володіють навичками  вибирання об’єктів мишкою, перетягування об’єктів за допомогою миші, правильно використовують знаки на робочому столі для запуску і завершення  роботи з програмою.

Відповідно до нового  держстандарту та  врахуванням методичних рекомендацій щодо викладання предмета складено Іриною Миколаївною календарний план, у якому зроблено  чіткий поділ на теми, ураховано всі передбачені програмою практичні роботи. Вивчення  порочних планів показує, що вчителька . якісно  і своєчасно готується  до уроків, передбачаючи різні їх типи, використовує різноманітні форми, методи й прийоми організації навчальної діяльності школярів на різних його  етапах.

Учитель інформатики__________ на достатньому рівні володіє програмовим матеріалом , але є певні прогалини щодо методики  викладання інформатики та знань  психологічних особливостей дітей початкового шкільного  віку. Її уроки  відзначаються високою науковістю ( при недостатній доступності викладу навчального матеріалу), оптимальною насиченістю  теоретичним і практичним  матеріалом, належною мотивацією навчальної роботи учнів на різних етапах уроку. Календарні плани вчителя складені з урахуванням методичних рекомендацій, у яких передбачені самостійні і практичні роботи. Поурочні плани відображають роботу  з виконання  державних програм, але не індивідуальну та диференційовану роботу з учнями, що приводить до одноманітності уроків й у кінцевому підсумку задовільно впливає на мотивацію навчальної діяльності учнів.

Учні третього класу знають способи подання повідомлень ,добре орієнтуються  в засобах зберігання та опрацювання повідомлень, чітко описують способи  кодування і декодування символів і повідомлень на різних прикладах. Діти в цілому мають уявлення про файли й папки, їх призначення. Вони чітко називають основні об’єкти вікна, пояснюють призначення кнопок  керування вікном, змінюють  розміри вікон, згортають та розгортають їх, мають певні уявлення про різні способи запуску програм на виконання.

Учителі _________________ працюють над підвищенням свого освітнього та методичного рівнів, вивчають перспективний передовий досвід та впроваджують його елементи у практику своєї роботи.

Проте порівняно не високим є рівень знань учнів при виконанні  завдань, що потребують від них розгорнутої відповіді, практичних умінь і навичок. Не достатньо на уроках інформатики використовуються тестові завдання. Необхідно більше  працювати  зі школярами, що проявляють  інтерес  до вивчення  інформатики. Причиною недоліків  є порівняно невисокий темп роботи учнів на уроках, неналежне місце домашнього завдання  на уроці, відсутність диференціації домашніх завдань.

Виходячи з вищесказаного,

НАКАЗУЮ:

1. Роботу вчителів інформатики  вважати такою, що забезпечує виконання  державних навчальних планів та програм щодо рівня знань , умінь та навичок учнів.

2.Учителям інформатики під час складання завдань  та підготовки до уроків особливу увагу приділяти практичній  спрямованості та диференціації навчання.

3. _____________.:

3.1. продовжити роботу над забезпеченням належного методичного рівня викладання, застосовуючи  ефективні методи та форми  для розвитку  творчих здібностей школярів;

3.2. використовувати  перспективні освітні технології навчання інформатики ( проектні, інтерактивні).

4._______________.:

4.1. активізувати пізнавальну  діяльність учнів, розвивати їхнє мислення та зацікавити предметом, активніше залучати до самостійної роботи з предмета;

4.2.активізувати роботу з обдарованими учнями шляхом залучення школярів до розв’язування завдань підвищеної складності.

5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Деліу О.В.

 

Директор школи                       

Категорія: Мої статті | Додав: oksana (20.11.2014)
Переглядів: 2960 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz