Наказ
по Великоп’ятигірській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів
від ___ листопада №
Про стан викладання інформатики у 2 та 3 класах
Згідно з річним планом школи у жовтні – листопаді вивчався стан викладання інформатики у 2 і 3 класах. Метою курсу інформатики є формування теоретичної бази учнів та практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній і практичній діяльності учнів.
Основним завданням курсу є формування у молодших школярів початкових уявлень про базові поняття інформатики, зокрема повідомлення, інформація про дані, інформаційні процеси, комп’ютер та інші пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями і даними, сфери їх застосування у житті сучасної людини в інформаційному суспільстві.
Інформатики учнів навчають на базі кабінету, який відповідає санітарним нормам, під’єднаний до мережі Інтернет.
Предмет викладають вчитель ( 2 клас) – освіта вища, спеціаліст вищої категорії, стаж педагогічної роботи 28 років та вчитель ( 3 клас) – освіта вища, спеціаліст першої категорії, стаж педагогічної роботи 12 років.
Результати вивчення, відвідування уроків свідчать про те, що вчитель початкових класів _______. має високу науково-теоретичну підготовку, володіє методикою викладання предмета, забезпечує засвоєння учнями основних понять, передбачених програмою з формування практичних умінь та навичок, приділяє увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов’язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси.Вона активно використовує різноманітні форми й методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці: робота з алгоритмічно-інструктивними картками, тестами, ребусами, кросвордами.
Учні другого класу розуміють призначення комп’ютера , наводять приклади використання сучасних комп’ютерів у різних сферах діяльності людини , знають правила поведінки і безпеки життя у процесі роботи з комп’ютером.
На момент перевірки учні навчилися вмикати комп’ютер, коректно завершувати роботу з ним, добре володіють навичками вибирання об’єктів мишкою, перетягування об’єктів за допомогою миші, правильно використовують знаки на робочому столі для запуску і завершення роботи з програмою.
Відповідно до нового держстандарту та врахуванням методичних рекомендацій щодо викладання предмета складено Іриною Миколаївною календарний план, у якому зроблено чіткий поділ на теми, ураховано всі передбачені програмою практичні роботи. Вивчення порочних планів показує, що вчителька . якісно і своєчасно готується до уроків, передбачаючи різні їх типи, використовує різноманітні форми, методи й прийоми організації навчальної діяльності школярів на різних його етапах.
Учитель інформатики__________ на достатньому рівні володіє програмовим матеріалом , але є певні прогалини щодо методики викладання інформатики та знань психологічних особливостей дітей початкового шкільного віку. Її уроки відзначаються високою науковістю ( при недостатній доступності викладу навчального матеріалу), оптимальною насиченістю теоретичним і практичним матеріалом, належною мотивацією навчальної роботи учнів на різних етапах уроку. Календарні плани вчителя складені з урахуванням методичних рекомендацій, у яких передбачені самостійні і практичні роботи. Поурочні плани відображають роботу з виконання державних програм, але не індивідуальну та диференційовану роботу з учнями, що приводить до одноманітності уроків й у кінцевому підсумку задовільно впливає на мотивацію навчальної діяльності учнів.
Учні третього класу знають способи подання повідомлень ,добре орієнтуються в засобах зберігання та опрацювання повідомлень, чітко описують способи кодування і декодування символів і повідомлень на різних прикладах. Діти в цілому мають уявлення про файли й папки, їх призначення. Вони чітко називають основні об’єкти вікна, пояснюють призначення кнопок керування вікном, змінюють розміри вікон, згортають та розгортають їх, мають певні уявлення про різні способи запуску програм на виконання.
Учителі _________________ працюють над підвищенням свого освітнього та методичного рівнів, вивчають перспективний передовий досвід та впроваджують його елементи у практику своєї роботи.
Проте порівняно не високим є рівень знань учнів при виконанні завдань, що потребують від них розгорнутої відповіді, практичних умінь і навичок. Не достатньо на уроках інформатики використовуються тестові завдання. Необхідно більше працювати зі школярами, що проявляють інтерес до вивчення інформатики. Причиною недоліків є порівняно невисокий темп роботи учнів на уроках, неналежне місце домашнього завдання на уроці, відсутність диференціації домашніх завдань.
Виходячи з вищесказаного,
НАКАЗУЮ:
1. Роботу вчителів інформатики вважати такою, що забезпечує виконання державних навчальних планів та програм щодо рівня знань , умінь та навичок учнів.
2.Учителям інформатики під час складання завдань та підготовки до уроків особливу увагу приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання.
3. _____________.:
3.1. продовжити роботу над забезпеченням належного методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні методи та форми для розвитку творчих здібностей школярів;
3.2. використовувати перспективні освітні технології навчання інформатики ( проектні, інтерактивні).
4._______________.:
4.1. активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати їхнє мислення та зацікавити предметом, активніше залучати до самостійної роботи з предмета;
4.2.активізувати роботу з обдарованими учнями шляхом залучення школярів до розв’язування завдань підвищеної складності.
5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Деліу О.В.
Директор школи
|